четвртак, 23. јун 2011.

Значај бренда за дестинацију

Конкретни допринос примене концепта брендинга на туристичку дестинацију подразумева:
1. Лојалност потрошача
2 .Комерцијалну вредност дестинације која значи драстичну, промену у уделу на туристичком тржишту
3.Подстицај партнерства између јавног и приватног сектора, чиме се обезбеђује већа делоотвореност кроз кооперацију и бољу комуникацију
4.Промоционо оружје, садашње у будуће потенцијалне посетиоце
5.Мотивацију за путовање туриста
6. Већа атрактивност  појединих туристичких производа 
7. Повећај потражње  за производима и услугама у ланцу вредност.
И на крају , да сумирамо све ове предности као економске - већи туристички промет и повећање прихода, функционалне- врши квалитет услуга и иновација и психолошке- задовољство потрошаче и њихова лојалност.

Нема коментара:

Постави коментар