петак, 29. октобар 2010.

Destinacija zdravstvenog turizma

Pojam turistička destinacija se definiše kao "manje ili više zaokružena geografska celina koja raspolaže atraktivnim ,komunikativnim i receptivnim faktorima tj. svim onim prirodnim,društvenim,antropogenim,kulturno-istorijskim,saobraćajnim i pretpostavkama za smeštaj,ishranu,za odmor,rekreaciju i zabavu turista(izgrađena turistička ponuda).

Menađment turističke destinacuje mora na svim nivoima da razvija i optimalno kombinuje sve elemente turističke ponude,odnosno da upravlja destinacijom kao konkurenskom jedinicom,koja bi trebala biti strateški vođena tako da,osigura i zadrži konkurensku prednost.Problem u osavremavanju menađmenta destinacije zdravstvenog turizma je delimično zbog toga što se dosadašnji banjski "budući" zdravstveni turizam razvio kao monolitni odnosno ,kao oblik turizma za koje je bilo dovoljno ponuditi izvore termomineralne vode,lekovito blato ili vazduh,nešto malo suvenira i skroman smeštaj jer su korisnici usluga u banjama na našim prostorima uglavnom bili posetioci-bolesnici.

Нема коментара:

Постави коментар